profil na facebook
nieruchomosci

kl1

kl2

kl3

kl4

kl5

OFERTA

Informacja o tym, że:

  • każdą Wspólnotę traktujemy indywidualnie i przygotowujemy spersonalizowaną ofertę (kontakt Pan Maciej Komorowski tel 532 458 865)
  • wykonujemy optymalizację kosztów
  • chętnie się spotkamy ze Wspólnotą i opowiemy o tym jak pracujemy i co zrobić żeby rozpocząć z nami współpracę
  • przekażemy materiały reklamowe jeśli jest potrzeba przekonania sąsiadów do zmiany zarządcy
  • wyręczamy dewelopera w formalizowaniu wspólnoty (NIP, REGON)

Alba Property Management Sp. z o. o. to kompleksowe, nieszablonowe zarządzanie nieruchomościami w trosce o Twój komfort.

Zarządzanie, które rozwija – nieruchomość, jej Wspólnotę i nas samych. 100% (naszej) odpowiedzialności, 100% (Twojego) spokoju.

Oferujemy naszym klientom kompleksowe zarządzanie nieruchomościami. W praktyce oznacza to:

  • Zespół złożony ze specjalistów z obszaru: prawa, księgowości, windykacji, a także informatyki.
  • Nadzorowanie kwestii dostawenergii elektrycznej, gazu, wody oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci.
  • Opracowujemy indywidualne plany zarządzania i rozwoju nieruchomości.

Jak ALBA Property Management rozwiązuje obsługę licznych działań finansowych związanych z obiektem?

Czytelna obsługa bankowo-księgowa to dla nas kwestia fundamentalna, dlatego:

  • W delegowanym do obsługi obiektu zespole jest wykwalifikowana księgowa, która przy wykorzystaniu specjalistycznego programu zajmuje się rozliczeniem kosztów;
  • Zajmujemy się bieżącym naliczaniem należnych zaliczek od właścicieli lokali;
  • Obsługujemy kwestie kadrowo-płacowe dotyczące członków Zarządu Wspólnoty;
  • Prowadzimy i ewidencjonujemy korespondencję zewnętrzną na rzecz Wspólnoty;
  • Przygotowujemy dokumenty niezbędne do stosownych rozliczeń i przedstawiamy je Zarządowi

Czy decydując się na współpracę z ALBA Property Management Wspólnota wciąż odpowiada za kwestie prawno-administracyjne?

Dbamy o komfort naszych Partnerów, który często bywa zakłócony przez konieczność dopilnowania wielu formalnych kwestii. Naszym klientom zapewniamy:

  • Opracowanie umów w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej;
  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych do reprezentowania Zleceniodawcy;
  • Prowadzimy, przechowujemy i zabezpieczamy dokumenty dotyczące nieruchomości, dokumentację techniczną oraz stosowną korespondencję;
  • Ubezpieczenie nieruchomości wspólnej na korzystnych warunkach. Stale współpracujemy z doświadczonym brokerem ubezpieczeniowym, który nie tylko wyszukuje najkorzystniejszą ofertę, ale również wspiera naszych Partnerów w procesie likwidacji szkód i uzyskaniu odszkodowania;
  • Dbamy o obowiązki dotyczące RODO. Tworzymy i aktualizujemy politykę ochrony danych osobowych, spełniamy obowiązek informacyjny.

Jak wygląda temat technicznej obsługi budynków w wykonaniu ALBA Property Management?

Poza dopilnowaniem kwestii formalnych zajmujemy się także technicznym aspektem obsługi nieruchomości, w tym:

  • Bieżącą kontrolą jakości usług porządkowych – sprzątania i wywozu nieczystości;
  • Prowadzeniem okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń, które się w niej znajdują (częstotliwość obowiązkowych przeglądów jest wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, a ewentualne usterki usuwane są niezwłocznie);
  • Zagwarantowaniem usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości – w tym usług kominiarskich;
  • Dokonywaniem odbiorów i rozliczeń robót ogólnobudowlanych;
  • Nadzorowaniem i organizacją czynności konserwacyjnych – wykonujemy je według potrzeb zgłaszanych przez dozorcę lub samych mieszkańców;
  • Ochroną budynków – ten obszar powierzamy naszym zaufanym partnerom. Oferujemy nie tylko monitorowanie nieruchomości, ale także ochronę fizyczną w osobie strażnika;
  • Oferujemy całodobowy telefon alarmowy – nasi pracownicy są w kontakcie z wszelkimi niezbędnymi pogotowiami (gazowym, wodno-kanalizacyjnym i elektrycznym). W razie awarii przyjmują zgłoszenie i nadzorują proces usuwania usterki.

Jakie rozwiązania ALBA Property Management wprowadza, by usprawnić przepływ informacji?

W każdym naszym działaniu kierujemy się komfortem naszych klientów, co często ma przełożenie także na usprawnienie pewnych procesów. Wśród nich należy wymienić:

  • Funkcję zdalnego kontrolowania (online) przez Zarząd Wspólnoty aktualnego stanu poszczególnych zleceń konserwatorskich i innych spraw realizowanych w danym momencie na rzecz Wspólnoty;
  • Opcję monitorowania przez Internet rachunku bankowego Wspólnoty przez członków jej Zarządu;
  • E-mailowe głosowanie nad uchwałami;
  • Możliwość kontrolowania swojej internetowej kartoteki finansowej przez każdego członka Wspólnoty;
  • Możliwość sprawdzania stanu odczytów urządzeń pomiarowych takich jak wodomierze i ciepłomierze.