OFERTA
Informacja o tym, że:
- każdą Wspólnotę traktujemy indywidualnie i przygotowujemy spersonalizowaną ofertę (kontakt Pan Maciej Komorowski tel 532 458 865)
- wykonujemy optymalizację kosztów
- chętnie się spotkamy ze Wspólnotą i opowiemy o tym jak pracujemy i co zrobić żeby rozpocząć z nami współpracę
- przekażemy materiały reklamowe jeśli jest potrzeba przekonania sąsiadów do zmiany zarządcy
- wyręczamy dewelopera w formalizowaniu wspólnoty (NIP, REGON)
Alba Property Management Sp. z o. o. to kompleksowe, nieszablonowe zarządzanie nieruchomościami w trosce o Twój komfort.
Zarządzanie, które rozwija – nieruchomość, jej Wspólnotę i nas samych. 100% (naszej) odpowiedzialności, 100% (Twojego) spokoju.
Oferujemy naszym klientom kompleksowe zarządzanie nieruchomościami. W praktyce oznacza to:
- Zespół złożony ze specjalistów z obszaru: prawa, księgowości, windykacji, a także informatyki.
- Nadzorowanie kwestii dostawenergii elektrycznej, gazu, wody oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci.
- Opracowujemy indywidualne plany zarządzania i rozwoju nieruchomości.
Jak ALBA Property Management rozwiązuje obsługę licznych działań finansowych związanych z obiektem?
Czytelna obsługa bankowo-księgowa to dla nas kwestia fundamentalna, dlatego:
- W delegowanym do obsługi obiektu zespole jest wykwalifikowana księgowa, która przy wykorzystaniu specjalistycznego programu zajmuje się rozliczeniem kosztów;
- Zajmujemy się bieżącym naliczaniem należnych zaliczek od właścicieli lokali;
- Obsługujemy kwestie kadrowo-płacowe dotyczące członków Zarządu Wspólnoty;
- Prowadzimy i ewidencjonujemy korespondencję zewnętrzną na rzecz Wspólnoty;
- Przygotowujemy dokumenty niezbędne do stosownych rozliczeń i przedstawiamy je Zarządowi
Czy decydując się na współpracę z ALBA Property Management Wspólnota wciąż odpowiada za kwestie prawno-administracyjne?
Dbamy o komfort naszych Partnerów, który często bywa zakłócony przez konieczność dopilnowania wielu formalnych kwestii. Naszym klientom zapewniamy:
- Opracowanie umów w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej;
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do reprezentowania Zleceniodawcy;
- Prowadzimy, przechowujemy i zabezpieczamy dokumenty dotyczące nieruchomości, dokumentację techniczną oraz stosowną korespondencję;
- Ubezpieczenie nieruchomości wspólnej na korzystnych warunkach. Stale współpracujemy z doświadczonym brokerem ubezpieczeniowym, który nie tylko wyszukuje najkorzystniejszą ofertę, ale również wspiera naszych Partnerów w procesie likwidacji szkód i uzyskaniu odszkodowania;
- Dbamy o obowiązki dotyczące RODO. Tworzymy i aktualizujemy politykę ochrony danych osobowych, spełniamy obowiązek informacyjny.
Jak wygląda temat technicznej obsługi budynków w wykonaniu ALBA Property Management?
Poza dopilnowaniem kwestii formalnych zajmujemy się także technicznym aspektem obsługi nieruchomości, w tym:
- Bieżącą kontrolą jakości usług porządkowych – sprzątania i wywozu nieczystości;
- Prowadzeniem okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń, które się w niej znajdują (częstotliwość obowiązkowych przeglądów jest wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, a ewentualne usterki usuwane są niezwłocznie);
- Zagwarantowaniem usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości – w tym usług kominiarskich;
- Dokonywaniem odbiorów i rozliczeń robót ogólnobudowlanych;
- Nadzorowaniem i organizacją czynności konserwacyjnych – wykonujemy je według potrzeb zgłaszanych przez dozorcę lub samych mieszkańców;
- Ochroną budynków – ten obszar powierzamy naszym zaufanym partnerom. Oferujemy nie tylko monitorowanie nieruchomości, ale także ochronę fizyczną w osobie strażnika;
- Oferujemy całodobowy telefon alarmowy – nasi pracownicy są w kontakcie z wszelkimi niezbędnymi pogotowiami (gazowym, wodno-kanalizacyjnym i elektrycznym). W razie awarii przyjmują zgłoszenie i nadzorują proces usuwania usterki.
Jakie rozwiązania ALBA Property Management wprowadza, by usprawnić przepływ informacji?
W każdym naszym działaniu kierujemy się komfortem naszych klientów, co często ma przełożenie także na usprawnienie pewnych procesów. Wśród nich należy wymienić:
- Funkcję zdalnego kontrolowania (online) przez Zarząd Wspólnoty aktualnego stanu poszczególnych zleceń konserwatorskich i innych spraw realizowanych w danym momencie na rzecz Wspólnoty;
- Opcję monitorowania przez Internet rachunku bankowego Wspólnoty przez członków jej Zarządu;
- E-mailowe głosowanie nad uchwałami;
- Możliwość kontrolowania swojej internetowej kartoteki finansowej przez każdego członka Wspólnoty;
- Możliwość sprawdzania stanu odczytów urządzeń pomiarowych takich jak wodomierze i ciepłomierze.