ALBA Property Management - Zarządzanie Nieruchomościami
Kompleksowe, nieszablonowe zarządzanie nieruchomościami w trosce o Twój komfort.
Zarządzanie, które rozwija – nieruchomość, jej Wspólnotę i nas samych. 100% (naszej) odpowiedzialności, 100% (Twojego) spokoju.
Oferujemy naszym klientom kompleksowe zarządzanie nieruchomościami. W praktyce oznacza to:
- Zespół złożony ze specjalistów z obszaru: prawa, księgowości, windykacji, a także informatyki.
- Nadzorowanie kwestii dostaw energii elektrycznej, gazu, wody oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci.
- Opracowujemy indywidualne plany zarządzania i rozwoju nieruchomości.
Jak ALBA Property Management rozwiązuje obsługę licznych działań finansowych związanych z obiektem?
Czytelna obsługa bankowo-księgowa to dla nas kwestia fundamentalna, dlatego:
- W delegowanym do obsługi obiektu zespole jest wykwalifikowana księgowa, która przy wykorzystaniu specjalistycznego programu zajmuje się rozliczeniem kosztów;
- Zajmujemy się bieżącym naliczaniem należnych zaliczek od właścicieli lokali;
- Obsługujemy kwestie kadrowo-płacowe dotyczące członków Zarządu Wspólnoty;
- Prowadzimy i ewidencjonujemy korespondencję zewnętrzną na rzecz Wspólnoty;
- Przygotowujemy dokumenty niezbędne do stosownych rozliczeń i przedstawiamy je Zarządowi
Czy decydując się na współpracę z ALBA Property Management Wspólnota wciąż odpowiada za kwestie prawno-administracyjne?
Dbamy o komfort naszych Partnerów, który często bywa zakłócony przez konieczność dopilnowania wielu formalnych kwestii. Naszym klientom zapewniamy:
- Opracowanie umów w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej;
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do reprezentowania Zleceniodawcy;
- Prowadzimy, przechowujemy i zabezpieczamy dokumenty dotyczące nieruchomości, dokumentację techniczną oraz stosowną korespondencję.
Jak wygląda temat technicznej obsługi budynków w wykonaniu ALBA Property Management?
Poza dopilnowaniem kwestii formalnych zajmujemy się także technicznym aspektem obsługi nieruchomości, w tym:
- Bieżącą kontrolą jakości usług porządkowych – sprzątania i wywozu nieczystości;
- Prowadzeniem okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń, które się w niej znajdują (częstotliwość obowiązkowych przeglądów jest wykonywana zgodnie
z obowiązującym prawem budowlanym, a ewentualne usterki usuwane są niezwłocznie); - Zagwarantowaniem usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości – w tym usług kominiarskich;
- Dokonywaniem odbiorów i rozliczeń robót ogólnobudowlanych;
- Nadzorowaniem i organizacją czynności konserwacyjnych – wykonujemy je według potrzeb zgłaszanych przez dozorcę lub samych mieszkańców;
- Ochroną budynków – ten obszar powierzamy naszym zaufanym partnerom. Oferujemy nie tylko monitorowanie nieruchomości, ale także ochronę fizyczną
w osobie strażnika; - Oferujemy całodobowy telefon alarmowy – nasi pracownicy są w kontakcie
z wszelkimi niezbędnymi pogotowiami (gazowym, wodno-kanalizacyjnym
i elektrycznym). W razie awarii przyjmują zgłoszenie i nadzorują proces usuwania usterki.
Jakie rozwiązania ALBA Property Management wprowadza, by usprawnić przepływ informacji?
W każdym naszym działaniu kierujemy się komfortem naszych klientów, co często ma przełożenie także na usprawnienie pewnych procesów. Wśród nich należy wymienić:
- Funkcję zdalnego kontrolowania (online) przez Zarząd Wspólnoty aktualnego stanu poszczególnych zleceń konserwatorskich i innych spraw realizowanych w danym momencie na rzecz Wspólnoty;
- Opcję monitorowania przez Internet rachunku bankowego Wspólnoty przez członków jej Zarządu;
- E-mailowe głosowanie nad uchwałami;
- Możliwość kontrolowania swojej internetowej kartoteki finansowej przez każdego członka Wspólnoty;
Możliwość sprawdzania stanu odczytów urządzeń pomiarowych takich jak wodomierze i ciepłomierze.
Kontakt z ALBA Property Management
-
Tomasz Nosal Prezes Zarządu
- tel. kom:
- +48 669 011 022
- e-mail:
- Cała Polska
-
Joanna Mołocznik Prokurent, Z-ca dyrektora ds. zarządzania nieruchomościami
- tel. kom:
- +48 660 421 418
- e-mail:
- Cała Polska